Σελίδες

Δευτέρα 20 Φεβρουαρίου 2012

Για την Ελένη: Μαρία Δημητριάδη - Μάνος Χατζιδάκις


Στίχοι: Μιχάλης Μπουρμπούλης 
Μουσική: Μάνος Χατζιδάκις 
Πρώτη εκτέλεση: Στέλιος Μαρκετάκης 
Άλλες ερμηνείες: Αλεξάνδρα Μαρία Δημητριάδη 

Είκοσι χρόνια με ρωτάς 
ποιος πήρε την Ελένη 
μα εκείνη μόνη στο σχολειό 
τον Πάρη περιμένει 

Είκοσι χρόνια με ρωτάς 
ποιόν αγαπά η Ελένη 
είναι στη Σπάρτη, στα νησιά 
στην Τροία παντρεμένη 

Με ρωτούν για την Ελένη - 
αχ Ελένη που΄ναι εικόνα δακρυσμένη 
- αχ Ελένη 
μα εγώ δεν απαντώ 
την καρδιά μου τη σφραγίζω 
και την πίκρα μου κεντώ 

Είκοσι χρόνια με ρωτάς 
πού θα βρεθεί η Ελένη 
σαν ζωγραφιά στην εκκλησιά 
ή σαν κερί αναμμένη 

Είκοσι χρόνια με ρωτάς 
πού θάψαν την Ελένη 
μπορεί στο Άργος 
στους αγρούς 
μπορεί στην οικουμένη 

Με ρωτούν για την Ελένη 
- αχ Ελένη 
που΄ναι εικόνα δακρυσμένη 
- αχ Ελένη 
μα εγώ δεν απαντώ 
την καρδιά μου τη σφραγίζω 
και την πίκρα μου κεντώ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Ο/η είπε...